FM Group – kvalitní a levný parfém
Znáte společnost FM Group? Přiznám se, že pro mě to byla celkem novinka, i když jsem asi jejich výrobky už někdy zahlédla, zatím jsem neměla osobní zkušenost. Značka Frederico Mahora se specializuje na výrobu parfémů a najdete u ní i takové zajímavosti jako parfémy do vlasů nebo vůně obsahující feromony. Mimo parfémy FM Group nabízí i make-up produkty, od odličovačů až po dekorativní kosmetiku. FM Group for home vám zase pomůže s péčí o domácnost a Aurile, je odnož, která se specializuje na výrobu kávy. Určitě mrkněte na jejich stránky, sortiment je opravdu široký. V dnešním článku bych vám ráda představila právě jeden z parfémů od FM Group.
Parfémy FM Group
Doménou FM Group je výroba parfémů. Strategií společnosti je vytvářet kvalitní vůně za přijatelné ceny. Vonné esence získávají od stejných dodavatelů jako výrazně dražší společnosti a vytváří z nich parfémy, které mají prakticky stejné složení jako vůně luxusních značek. Tím pádem u FM Group najdete parfémy, které sice nenesou logo drahé značky, ale uvnitř flakónku se skrývají podobně krásné vůně za zlomek ceny. Zní to lákavě, že? Samozřejmě jsem takový parfém musela vyzkoušet a vybrala jsem si k otestování vůni, která by měla připomínat můj oblíbený parfém.
Frederico Mahora parfém
Mým dlouhodobě nejoblíbenějším parfémem je Ocean Lounge od Escady. Je to poměrně sladká, někdo by řekl možná až přeslazená vůně, ale moje srdce si naprosto získala a stále se k ní vracím už pěknou řádku let. U FM Group jsem si proto vybrala květinový parfém, který stejně jako Ocean Lounge obsahuje opojné tóny liči, švestky, mimózy a fialky se stopou jasmínu a týkového dřeva. Byla jsem přesto hodně na vážkách, zda bude parfém od FM Group vonět podobně skvěle.
Testujeme!
Parfém má 50 ml a musím rovnou pochválit flakónek, který má krásnou modrou barvu. Možná bych si trochu postěžovala na víčko, zprvu šlo otevřít docela ztuha a než se rozchodilo, dalo mi zabrat. No a co samotná vůně? Tak z té jsem opravdu příjemně překvapená, parfém voní moc pěkně! Není to úplně totožná vůně jakou má Escada, ale je mimořádně podobná. Nejdřív je z ní cítit možná trochu víc alkoholu, ale pak se příjemně rozvoní a zkrátka cítím, že jsou tam ty složky, které mým čichovým buňkám lahodí. Co se týče výdrže, tak tam možná FM Group Escadu i předčí, protože u Ocean Lounge musím vůni hodně často obnovovat, naopak Frederico Mahora je cítit poměrně dlouho.
Vůni bych celkově zhodnotila jako moc pěknou, s Ocean Lounge to sice nejsou úplně dvojčata, spíše sourozenci, ale přesto jsem si ji hodně oblíbila. Pokud na luxusní parfémy nemáte prostředky, nebo prostě chcete vyzkoušet něco trošku jiného, FM Group se nebojte vyzkoušet.
Cena: 400 Kč
Jaký je váš oblíbený parfém? Znáte vůně od FM Group?