Spolupráce, recenze a PR na Kosmetických trendech

Dnešní článek je poněkud netypický, nemyslela jsem si, že by někdy bylo nutné ho psát. Chci být ale ke čtenářům a čtenářkám Kosmetických trendů, kterých si nesmírně vážím, naprosto otevřená a uvést na pravou míru věci ohledně spolupráce a PR na tomto webu.

Děkuji, že nám zachováváte přízeň

Pro magazín potažmo blog není nic důležitějšího než jeho čtenáři. Čtenáři, kteří na něm najdou kvalitní doporučení, recenze, tipy, triky, zajímavosti, zkrátka cokoliv, co jim pomůže, nebo je potěší a díky tomu se budou rádi vracet. Čtenáři dávají našemu psaní smysl, jste to právě vy, kterým vděčíme za to, že naše články nejsou jen výkřikem do tmy a že se vůbec můžeme o něčem jako spolupráce bavit. Odvděčit se vám můžeme tím, že pro vás budeme tvořit čím dál tím kvalitnější obsah. Tím, že zůstaneme solidní. A především tím – že nám můžete důvěřovat. V době, kdy je dost dobře možné weby financovat proklikovými reklamami, nejsme závislí na přímé inzerci. Nemusíme psát to, co nechceme. Nemusíme přijímat spolupráce. Nikdo, kdo pracuje na tomhle magazínu, není do ničeho nucený. Píšeme podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, podle svých zkušeností.

PR články

Vaší spokojenosti s obsahem magazínu se určitě nedosáhne publikováním jednoho PR článku za druhým. Zvlášť když reklamní články nebudou mít s tématem webu nic společného. PR články se tu proto objevují sporadicky a pečlivě je vybírám. Jsou vždy označeny štítkem PR článek, který naleznete na vašem počítači pod nadpisem. Pokud tohle označení článek nemá, jednoduše to PR zpráva není.

Produkty na recenze

Velmi diskutovanou formou spolupráce je zasílání produktů na recenze. Myslím, že v blogosféře se ohledně tohoto tématu vedly žhavé debaty. Hlavní myšlenkou bylo, zda může být recenze produktu poslaného zadarmo skutečně objektivní. Nemohu mluvit za ostatní kosmetické weby (i když věřím, že většina má podobný názor), ale nám skutečně nestojí ztráta vaší důvěry za nějaký krém. Je mnohem snazší stopnout spolupráci, pokud se ukáže, že je nátlaková, než přijít o vaše dobré mínění. Přesto už se tu produkty, které by nám byly poslány na recenzi, prakticky neobjevují. Vím, že ohledně těchto recenzí zkrátka nedůvěra panuje, takže raději recenzujeme to, co jsme si koupily. I ti nejvíce nedůvěřiví tak mohou být s našimi recenzemi spokojení. Samořejmě je každá recenze také hodně individuální záležitostí, ale to už se dostáváme někam jinam… Pokud nám byl nějaký produkt zaslán v minulosti, vždy najdete poděkování za zaslání přímo v článku. Toto poděkování je ale taky jedinou částí článku, která byla ovlivněna tím, že byl produkt zaslán.

Moc děkuji všem, kteří si tenhle info článek přečetli! 🙂

Karolína

 

Přidat komentář