Zkušenosti s kadeřnictvím bez objednání – Cut&Color a Klier

Na kadeřnictvích mi vždycky nejvíc vadily objednací doby. K šikovné kadeřnici, která má velkou klientelu, to může být i několik měsíců. Co když ale zrovna zjistíte, že máte “hrozný vlasy”, potřebujete dobarvit a něco s tím zkrátka udělat a nevydržíte už čekat ani den? Proto mě moc potěšilo, když u nás začaly fungovat kadeřnictví bez objednání. Přijdete, chvilku si počkáte, nebo vás vezmou rovnou, odcházíte s krásným účesem a nemusíte čekat dlouhé týdny. Myšlenka je to tedy skvělá, jak to ale reálně funguje? Do řetězce Cut&Color a Klier chodím pravidelně už pěknou řádku let, mám tedy spoustu zkušeností a v dnešním článku se o ně s vámi podělím.

Když nevíte, na koho narazíte

Největším rizikem je střídání kadeřníků. Jednou si vás do křesla vezme výborná kadeřnice se spoustou zkušeností, která si s vlasy vyhraje, ale příště můžete narazit třeba na nováčka nebo kadeřníka, jehož práce se vám už tolik zamlouvat nebude. Cut&Color a Klier tohle řeší zavedením zákaznických karet, takže si další kadeřník může snadno najít, co přesně na vás při minulé návštěvě používali. Je pak větší šance odcházet zase spokojená. Stejně je to ale pořád ve značné míře sázka do loterie. Já jsem sice nikdy nenarazila na někoho, s kým bych byla naprosto nespokojená, ale někdy to bylo lepší a někdy zase horší. Svou ideální kadeřnici si v tomhle systému nenajdete, s čímž se musí počítat.

Barvit nebo stříhat?

Jednoznačně stříhat! Většina kadeřníků v systému bez objednání má největší zkušenost se stříháním a musím potvrdit, že ve střihu byl málokdy problém. Na komplikovanější koloristiku bych doporučila svěřit se do rukou ověřeného profíka a raději neriskovat, že natrefíte na někoho, kdo barvení ještě tolik neovládá, nebo špatně pochopí vaše přání. Já se v tomhle řetězci nechávala i barvit a v tom byl občas kámen úrazu. Sice mě tu neobarvili na zeleno (to se povedlo jinde), ale někdy byly vlasy přepálené a někdy úplně neseděl odstín. Když se to jednou povedlo “vychytat”, požadovala jsem to potom podle zákaznické karty stejně a pak už bylo většinou vše v pořádku.

Ceny Cut&Color a Klier

Ceny jsou přemrštěné. Vzhledem k tomu, že jsou tyhle kadeřnictví v nákupních centrech a platí se asi i za systém bez objednání, jsou opravdu o dost vyšší, než je běžné. Cena tedy dle mé zkušenosti neodpovídá kvalitě. Kvalitativně bych tyhle řetězce přirovnala svými výkony k průměrným kadeřnictvím s tím plusem, že používají luxusní vlasovou péči. Za stejnou cenu už si ale můžete dopřát i luxusní salony, kde jsem byla s výsledkem barvy opravdu nadšená. Jenže tam byla objednací doba 😀

Abych tedy uvedla nějaké částky, za své dlouhé a husté vlasy platím za střih kolem 1500 Kč. Pokud se přidá i odbarvování a barvení někdy i 4000 Kč. Pokud je to jen barvení bez stahování barvy, dá se dostat i na půlku.

Plusy

  • systém bez objednání
  • luxusní vlasová kosmetika

Mínusy

  • nestabilní výkony jednotlivých kadeřníků
  • ceny

Možná se vám zdá článek dost kritický na to, že říkám, že jsem pravidelnou zákaznicí těchto řetězců. Jednoduše u mě možnost přijít bez objednání převažuje nad nevýhodami. Záleží tedy, co od návštěvy kadeřnictví čekáte. Pokud chcete mít hned upravené a pěkné vlasy, Cut&Color a Klier se o to postará. Za vyšší cenu a s trochu nejistým výsledkem. Pokud chcete perfektní výkon a svou osobní kadeřnici, která přesně ví, co je pro vás ideální, kadeřnictví bez objednání nebude to pravé.

Jak to vidíte vy? Jaké jsou vaše zkušenosti?

 

4 komentáře

Přidat komentář